BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 14, 2010

derita merindu

Salam..
Ntah bape lame dah x memblogkan diri…
I do miss my patato maniac..
Ive told my self 2 delete diz blog… but I cant..
2much memories…hope no one notice
Ive opened my emails juz now… a lots of emails from nyamuk..
I miss him so much…but still can forgive what have he done 2 me..
But I do love him as my lil bro…n I miss him..

Now..im totally a loner..
Berdiri di bumi asing..seorang diri..
Ive decided 2 move away from my old nite mare..
Where ol people around me breaking me down..
Wanted me 2 be part of their nasty life..

now..im happy….meniti hari-hari terakhir…
n 2day.. I miss him.. d one n only… d men who owned my heart..
mr ayen… gosh…y im crying??? Stupid!!!
I miss him… a lot… almost crying every single n8..
Wishing he would be mine..
But it has been quit long..
We are invisible..
But criusly I miss him so much…
I miss 2 hear his voice..2 c his smile..Share our story..
I miss everything bout him…

I really don’t noe… y he is so special 2 me..
Ive tried so many time.. erased him from my life..
Try 2 have a new relationship wif someone..
But yet I cant… I cant stop thinking bout him…
X mintak pun perasaan ini hadir…
X mintak pun kerinduaan ini hadir..
I don’t ask 4 anything…
Walaupun he don’t want me anymore..
Plz god don’t take dis feeling away from me..
I don’t mind 2 suffer like dis..
As long my heart keep loving him..
My love for him is so pure…

Beb.. I miss u… u tau x…
I noe u happy wif ur life..
N dats d only reason im still alive..
U r d reason ill keep moving on…
I x pernah lupakn u beb..
Wlpun ade insan lain yg cuba utk merapati diri i..
I dah cuba menipu diri sendiri..
But I really cant stop loving u..
Bodoh kan..
Its ok beb if u ignoring me…
As long u x benci i..
As long I tau u pernah sayangkan i…
Sampi mati I xkan lupakn u beb..
I sayang u sangat2..
N im happy u wif her..
I doa sgt die cintakan u like I do..
Ur love is priceless beb..
Priceless…!!!!

I miss mimie… I miss nenekz… I miss my mummy..
YA ALLAH..kau lindungilah mereka…
Insan2 kesayanggan ku…
Andai ini surattan hidupku..
Aku redha.. biarlah aku tanggong dosaku sendiri..
Kau ambillah nyawa ku ya ALLAH..
Insan hina di sisi mu…

N ayen… semoga u berbahagia dgn insan pilihanmu..
Tapi xkan ada insan lain yang akan mencintaimu sprtku..
Hingga ke akhir nafasku…hanya aku milikmu…
Nyamok.. sis doakan yang terbaik dear…
Cinta nyamok untk sis sia2…sis xlayak untuk insan baik mcm nyamok..

Huhuh…ni yang malas blogging ni…banjir!!!
Salam my dear blog…panjang umur kt jumpe lgi k..
Hahhaha..skalo…

0 comments: